olen taas kipeänä.

se on tietenkin oire jostakin. luultavasti liiasta tekemisestästressaamisesta. ahneudesta.

elämä ei ole ihan balanssissa.

mietin sitä tänään aamulla, kun hengittelin aivan kelpoisasti toisella sieraimellani. toinen taas on niin tukossa, ettei se ilmeisesti avaudu ilman tätä antibioottikuuria, joka poskiontelontulehdusta vastaan taistelemaan määrättiin.

mutta esimerkiksi mun elämässä on liian vähän joitain asioita ja liikaa toisia.

ajattelin ilahduttaa itseäni kirjoittamalla listan sellaisista asioista.

SADETAKIT.

mulla on niitä liikaa. yksi ihminen ei tarvitse neljää sadetakkia. mutta niitä jotenkin tulvii mun elämään. nyt mulla on kaksi lyhyttä sadetakkia ja kaksi pitkää. kaikki kirppareilta ostettuja, tosin puolet niistä on minulle tyrkännyt isoäitini (kuten muustakin omaisuudestani). sain eilen taivaansinisen sadetakin. aion kohta se päällä ajaa ostamaan kaksipuolista teippiä.

PYÖRÄLAUKKU

niitä on ehdottomasti liian vähän, eli ei yhtään.

PYÖRÄN LAMPPU 

ei yhtään. oli ennen, mutta inhosin sitä ja olin onnellinen kun se varastettiin Kokkolassa.

RAKKAUS 

tää on kinkkinen. koska rakkautta on. olisin hullu ja typerä, jos en tajuaisi, että mua on siunattu suurella määrällä rakastavia lähimmäisiä, joita onnekseni myös itse rakastan. mutta missä on

LÄHEISYYS 

tätä enemmän ja isommat lusikat.

AIKA 

haluaisin enemmän tunteja päiviin, kiitos. tai jotenkin ripsakampaa työtahtia itselleni. tai

KYKY SANOA EI 

myös itselle. ongelma ei ole muut, vaan oma ahneus. haluan kaiken ja kaikkea. en osaa päättää yhtään mitään.

SELKEYS 

haluaisin tätä. sit kaikki olis selkeetä.

 

lisäksi haluaisin, että tekisin huoneestani jotenkin oman paikan. nyt se on vain pesä, jossa sekapäinen karhulapsi myllertää kamojensa keskellä. haluaisin vähemmän tavaroita, voisin luopua niistä. haluaisin tehdä omppupaistosta, mieluusti ystäville. haluaisin mennä metsään ja kerätä kauniita lehtiä ja luopua turhista ajatuksista.

en tiedä, olisko elämä siten enempi balanssissa. ehkä. vois vaikka kokeilla.