hohoo

menkää Hyvä trion blogiin seikkailemaan
www.hyvatrion.vuodatus.net

siellä on mm. Ullan järkyttävän värisiä, mutta muuten muikeen ihaneita kirjoituksia ja Elinan viisauksia.
mä yritän olla superjärkevän asiallinen, voitte kommentoida kuinka olen onnistunut. hip

toistuvan neulatyynynä olemisen jälkeen alkaa pikku hiljaa olla terveempi olo.
kuulemma viime päivien kuumeilu voi olla terve reaktio akupunktioon, kuume kun tappaa bakteerit!
rok.
tämän syksystä jatkuneen poskiontelohässäkän ja alituisen väsymyksen aiheuttaman murhemielen takia olin jo aikeissa muuttaa tämän blogin nimen joko sairauspäiväkirjoiksi tai maukuvaksi valitukseksi.
nyt mä en jaksa olla kamalan murheellinen.

tänään olen lukenut beatboxauksen historiasta ja se on kiinnostavaa.
Eero oli pitämässä nauhoitussulkeisia ja ei enää ole niin karmea paniikki tulevista sessioista.
ehkä se on niin, että kun tietää mitä tuleman pitää, ei ahdista. kontrollifriikki pelkää kaikkea  tuntematonta ja ennalta arvaamatonta. mutta kai se on ihmisen luonteessa... unetkin jonkin teorian mukaan ovat kehittyneet valmistamaan ihmistä erilaisiin yllättäviin tilanteisiin. refleksit pelaavat sitten kun mammutti hyökkää oikeasti.

mutta mä näin unta yhdestä niin punk-henkisestä laulun sovituksesta, että sen kehtaisi tähän kirjoittaa vain punk-alteregoni Karva! mutten mää, ku oon niin mammari. ehkä Angry tits tekee siitä totta.